ODBORNÝ DVOJMESAČNÍK ZAMERANÝ NA NAJNOVŠIE POZNATKY O VÝVOJI MOBILNÝCH PRACOVNÝCH STROJOV A O ICH APLIKÁCII V PRAXI

Scania v útoku v stavebnom segmente


  • XT razí cestu, čím Scania zvýrazňuje šírku a hĺbku svojej ponuky  
  • Niekoľko verzií R, G a P denných i spacích kabín s rôznymi výškami strechy
  • Nápravy, rámy a zavesenie kolies pre náročné podmienky
  • Novinka - Spojkový pedál Scania Opticruise – použitie v nevyhnutných prípadoch
  • Elektrická parkovacia brzda je jedným z mnohých príkladov nových možností
  • Zameranie spoločnosti Scania na riešenia na mieru pre každú aplikáciu zvyšuje prevádzkyschopnosť a zárobkovú kapacitu stavebných dopravcov, ktorí musia čeliť náročným výzvám   

Scania pokračuje v predstavovaní produktov a služieb so zvláštnym zameraním na stavebné vozidlá. Scania posúva svoje hranice dopredu a to najmä v podobe Scania XT, robustného dizajnu, ktorý zaisťuje potreby z hľadiska vzhľadu i funkcie najmä tých zákazníkov, ktorí sa musia vysporiadať s tými najťažšími nárokmi z hľadiska prevádzkyschopnosti, produktivity a robustnosti.

 

“Scania XT je charakterizovaná nápadnými atributmi, ako je extrémne robustná predná čast, a zároveň jasne signalizuje naše ambície pre rast v stavebnom segmente,” hovorí Anders Lampinen, Segment Director, Stavebníctvo, Scania Trucks. “Pred tromi či štyrmi rokmi sme začali ofenzívu na európskej úrovni, kde Scania postupne získava pozíciu silného hráča aj v stavebnom sektore.”

Pozícia, ktorú si Scania na trhu vytvorila, je počiatočným bodom pre predstavenie stavebných vozidiel v novej generáciii nákladných vozidiel. Scania teraz poskytuje sortiment produktov a služieb, ktoré sú špeciálne prispôsobené pre stavebných dopravcov – zákazníkov, ktorí sa vo všetkých ohľadoch musia vysporiadať s tými najťažšími úlohami a najtesnejšími finančnými podmienkami.   

Uvádzanie novej generácie nákladných vozidiel Scania na trh začalo na jeseň 2016 v podobe riešení pre 11 aplikácií pre diaľkové prevádzky. Vďaka zavedeniu radu Scania XT, kabín P, G a R v dennej verzii, listovým pružinám a vlastnostiam, ako sú dvojnápravy, majú teraz stavební dopravcovia prístup k všetkým dychtivo očakávaným konfiguráciám, potrebným pre zvládanie rôzných výziev, ktorým na dennej báze čelia.

“Sme si vedomí toho, že o novú generáciu je veľký záujem,” hovorí Lampinen. “Bola dobre prijatá a stavební zákazníci samozrejme túžili po nových denných kabínach, väčších možnostiach motorov a typických konfiguráciách 6x4 alebo 8x4, ktoré potrebujú. Úzké partnerstvo s našimi zákazníkmi a ich schopnosť dosiahnúť udržatelnú ziskovosť je pre nás vždy prioritou.”

http://www.scania.com